Itineraris. Coneixement del medi natural, social i cultural 4

Llibre experiencial multiformat que planteja itineraris flexibles basats en reptes setmanals sorgits de situacions d'aprenentatge properes als alumnes. Pensat per treballar i avaluar les competències específiques de l'àrea de Coneixement del medi natural, social i cultural. Els mestres disposen d'una guia interactiva amb orientacions i propostes didàctiques, molts recursos digitals i un aplicatiu integrat en la guia que permet avaluar senzillament per competències.

Consulta els recursos didàctics

Itineraris. Coneixement del medi natural, social i cultural 4

Autor/es: 
Rebeca Ribas Aguilar; Eduxarxa, SCCL, Equip pedagògic i editorial de Text
Nombre de pàgines: 
192
Enquadernació: 
Espiral
ISBN: 
978-84-412-3505-2
T'ajudem a preparar les teves classes. Consulta els recursos que t'oferim.

Mostra de recursos

Aquest llibre compta amb més recursos. Si ets membre de l'àrea d'educadors i utilitzes aquest material al teu centre educatiu identifica't per accedir a tots els seus recursos digitals. Si encara no ets membre de l'àrea d'educadors descobreix-la!
Llibre projectableMostra manual de consulta ›
Llibre projectableMostra manual de consulta ›
Activitats interactivesLa nutrició dels animals ›
Vídeos i interactiusCom respiren els peixos? ›
Atenció a la diversitatFitxa Amplia. Itinerari 23 ›
Atenció a la diversitatFitxa Repassa. Itinerari 23 ›
Atenció a la diversitatLa dieta dels animals ›
Atenció a la diversitatLa fotosíntesi ›
Atenció a la diversitatLa respiració dels animals ›
Activitats interactivesLes fonts històriques ›
EnllaçosLlegendes ›
Atenció a la diversitatArxius, biblioteques o museus? ›
Atenció a la diversitatAvui en dia... ›
Atenció a la diversitatFet històric o fet llegendari? ›
Atenció a la diversitatFitxa Amplia. Itinerari 24 ›
Atenció a la diversitatFitxa Repassa. Itinerari 24 ›
Atenció a la diversitatLes grans èpoques històriques ›
Atenció a la diversitatMapa de conceptes ›
Atenció a la diversitatQuines fonts històriques són? ›
Atenció a la diversitatQuè en sabem, de...? ›